6 Temmuz 2014 Pazar

D&R da DEX ve Dogan Yayınlarında Kitaplar 5 TL




Bu kısa bir yazı olucak. Çünkü bir yandan valiz toparlıyorum.. Bilmeyenleriniz görmeyenleriniz vardır belki diye D&R daki büyük indirimden bahsetmek istedim size.. Dex ve Dogan yayın evlerinden çıkan bazı kitaplar 5 tl ye satılıyor. D&R şubelerinden alabileceginiz gibi online da alabilirsiniz. Ben online aldım elbette ^.^

Siteye gitmek için tık tık


Ayrıca 10 tl ve üzeri alışverişlerde indirim kodu bölümüne ''kargobedava'' yazınca kargo parası da ödemiyorsunuz. Ama kargo kampanyasının devam ettiğinden tam emin degilim

Bu büyük indirime 1 hafta sürücek demişlerdi ama daha şimdiden bazı kitapların fiyatları yükselmiş ama yine de hala 5 TL ye kitap bulabilmek mümkün.. Merak ettiğim kitapları uygun fiyata almış oldum böylece. Kampanya hemen bitebilir oyüzden almak istediginiz kitap varsa acele edin..

Benim aldıgım kitaplarsa bunlar...



Mefisto'nun meger 2. kitabı daha varmış. Seri kitapmış. Ben bilmiyordum aldıktan sonra farkettim ama bir yakınımda kendine sipariş verirken ikinci kitabı olan Mefisto'nun Öpücüğü nü de ona ısmarladım yani toplamda 5 kitap almış oldum. Yaza bol bol okuycak kitap oldu.. Bu ara böyle cerezlik kitaplara sardım.. Aklı güzel meşgul ediyor herhangi bir şey ögrenilmeyen kitaplardaki gibi akıcı ve sürükleyici oluyorlar... Cerez kitap iyidir özellikle belli bir dönem bişiylere konsantrasyon olamıyorsan iyi geliyor..

Başka başka birsürü kitap vardı elbette, bunlar benim sectiklerimdi...

Bunlardan birini okuduysanız kitap hakkındaki görüşlerinizi paylaşsanız benim için harika olurdu ^.^

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder