11 Temmuz 2014 Cuma

10 Günlük Mersin Seyahatimde Yanımda Neler Götürüyorum ???




Herkese merhabalarrrr ^.^

Siz bu yazıyı okudugunuzda ben çooook uzaklarda olmuş olucam.. Şaka şaka hep bunu yazmak istemişimdir.. Bulundugum yerden çok uzakta olucam
 gerçi orası dogru.. Uçak korkum oldugu için otobüsle 12 saat sürüyor Mersin'e.. Yuhunuz demek istiyorum yüksek müsadenizle... Zaten yolculuktan nefret eden ben çareyi önce Ankara'ya ordan hepberaber Mersin'e geçmekte bulduk. 

Şuradaki taaaaa yeni yıl kararları yazımda orayla ilgili hayallerime az da olsa deginmiştim.. Hayal dediğim sey de şuan nasıl döşiycegimle ilgili=) Mersin'e daha önce hiç gitmedim bu ilk olmuş olucak ve eğer orda yaşayabilecegime inanırsam evi yaz kış kullanmak gibide bir düşüncem var..
Gerçekten şuan okadar karmakarışıgım ki... Hiçbir şey düzene oturmadı...

Yanıma olabildigince az şey almaya çalıştım.. Pek makyaj yapmayı düşünmüyorum açıkcası ama yinede herşeyde 1 tane bile alınca çogaldı.. Ama yine de eski hallerimi düşünüyorum da oldukça az ve gerekli şeyler aldım ^.^



Yves rocher dan aldıgım roll on u aldım koruyuculugu yetmezse ordan bi deodorant alırım diye düşündüm.. Yanındaki minik pembe tüp ise bir seyehat parfüm şişesi.. Bu pembe tüpün altındaki delik yardımıyla parfümünüzü kolayca içine aktarabiliyorsunuz.. Ve koca parfüm şişelerini yanınızda taşımaya hiç gerek olmuyor böylece.. Bildigim kadarıyla dolu hali 90 sıkımlık kadar oluyormuş.. 10-15 gunde de 90 sıkımlık parfum kullanmam zaten hayli hayli yeticektir ^.^
Tavşanlı küçük çanta ise arkadaşımın hediyesiydi.. Plaj için kullanmak okadar rahat oluyor ki.. İçine telefonum param anahtarlıgım sıgıyor daha ne isterim ^.^

Diğer pembe çanta ise bir clinique alışverişimde verilmişti.. Okadar seviyorumki büyüklügü ve deseni çok hoşuma gidiyor. Bukadar ürünü zorlanmadan aldı mesela..

Missha bb krem bu 2. tüpüm. Seviyorum hatta yazısını yazacagım mutlaka ama artık başka bb ler denemek istemiyorumda degil.. Özellikle kore ürünlerine ve bb kremlerine ayrı bir düşkünlügüm var zaten ^.^

Ecotoolsların bu seyehat boyları bu durumda cidden inanılmaz kullanışlı oluyor. Kendi özel kese çantası içindede muhafızı ve az yer kaplamasıyla gönlümü fethetti..  Minnak kabuki fırçasına ayrı bir vurgunum zaten.. Harika bir iş çıkarıyor ve yumuşacık ^.^ Ebayden çok uyguna almıştım epey zaman önce.. Orjinal ecotools buldugum için de çok şanslıyım.. Ebay dünyası sahte ürünler kaynıyor zira..

İkosun bronzlaştırıcısı iddia ediyorum hayatımda kullandıgım en güzel bronzlaştırıcı.. Allık gibi sür çık hatta.. Muhteşem muhteşem duruyor ciltte.. Sanki kendi bronzlugunuzmuş gibi saglıklı bir cildiniz varmış gibi.. Müptelası oldum oyüzden yanıma almasam olmazdı... Yanındaki Pastel allıgı son dakika çıkardım. Zaten Benefit bella bamba da pembe tonda olunca fazlalık oldu. Bir  ilginç ürün ise ordaki sürme sanırım ^.^ Elimdeki tüm siyah kalemlerim gözümden akıyor bir süre sonra beni pandaya çeviriyor.. Bu sürmeyi bi komsumuz memkeleti Mardin'den hediye getirmiş bana.. Kullandıgım günden beri siyah kelem sürmüyorum.. Akmaması bulaşmaması ve simsiyah oluşuyla çok hoşuma gidiyor..
Diger akmayan kalemlerse essence in essence long lasting göz kalemleri.. Birkaç dakika içinde sabitlenip yerinden oynamıyorlar.. Ordaki cehennem sıcagında deneyecegim birde ne olucak bakalım..

Gerçekten çok sıcak olucak.. Hiç yemiyor gitmek ama çokta merak ediyorum işte bir taraftan.. Evin şekline göre eşya düşünmeye beşlıycam çünkü.. Ama nezaman böyle detaylara girsem ooooofffff yeter diyip hemen halledip bitilsin durumuna geliyorum.. 

Maybelline tattoolardan on and on bronze benim kurtarıcım. Tek bir far hakkın var hangisi deseler onu secerim.. Okadar seviyorum bu rengi.. Yanındaki minnak kavanozdaki ise jane iredale pudrası.. İncecik bir pudra fiyatı bukadar uçuk olmasaydı kesinlikle tam boyunu alacagım bir pudraydı.. Onun yerine muadil olarak rimmeli deneyecegim bir ara.. Ama bu deneme boyun seyehat için harika oldugunu düşündügümden hemen çantaya attım..

Pembe ve kırmızı rujla kurtardım sanırım.. Olmadı ikisini karıştırırım :PP Bide minnak essence in şurada yazısını yazdıgım glosslarından birini aldım okadar sevimli ki  pembe cüzdanın içine koyup istedigim an tazeleyebilecegim...

Son dakikada içlerine transfer olan Benefit aydınlatıcıyı da burada yazmıştım. Harika bir canlılık, ışıltı vereceğini düşünüyorum...

Bu yıl Vichy'nin SPF 50 güneş koruyucusunu tercih ettim. İlk defa kullanıcam merak ediyorum. Tenim artık bembeyaz oldugu için 50 SPF tercih ettim yoksa 30 daha uygun olurdu sanırım.. Yanında da 30 ml lik yüz için günes kremi hediyeydi. Ananem annem ben ortaklaşa bullanacagımız için bu 300 ml lik devasa boyun anca yetecegini düşündüm.. Umarım memnun kalırız..
Gördügünüz gibi tüm kozmetiklerde çantaya sıgdı hatta boş bile kaldı^.^ 





Orada internet bulup bulamıycagımı bilemedigimden geldigimde yazılara devam edecegim.. Bulsam dahi tabletten yazabilirmiyim hiç bilmiyorum.. Hiç denemedim.. Becerebilecegimden emin degilim ^.^

İstediginiz merak ettiğiniz ürünler varsa döndüğümde seve seve yazısını yazarım ^.^


Sevgiler...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder