4 Mart 2014 Salı

Lila Kutu Alışverişim #2



Herkese mart ayının bu güneşli gününden merhaba..

Hava nisan günü gibi neredeyse. Ben de güneşi bulmuşken, uzun zamandır istedigim diş macunu Lila Kutuda bulmuşken sizlerle de paylaşmak istedim. Evet Marvis'ten bahsediyorum ^.^




Lila Kutu logolu sade ama benim hoşlandıgım bir karton kutuda geldi ürünlerim. Bu alışverişin tek sebebi Marvis diş macununudur. Dörtdörtluk blogunun yazarı Onur'un uzun bir süre önce anlattıgı (yazısı için tık tık )diş macunu aklımda kalmış ama '' bi diş macunu içinde yurt dışından sipariş edilirmi şimdi ya'' diye düşünüp almamıştım. Ama Douglas'lara geldiğini ögrendigimde çok sevindim. Sonra Douglas'la ilgili birçok blogger arkadaş sorun yasayınca bende belkii online satışı başlar bişekilde diye düşündüm ki yanılmadım =) Multimikropta ve Lila Kutu da satışa sunuldu. Üzerlerine tıklayıp sitelere gidebilirsiniz.





Belki bilenler biliyordur Lila Kutu artık 39 tl oldu. Ayrıca her ay degil belli dönemlerde gönderim yapılacakmış. 19 tl iken evet içinden sevmediğimiz ürünler çıksa bile bir şekilde açıgı kapatıyordu ama 39 tl? Cidden içinden ne çıkıcagını bilmedigim bir kutu için en azından benim için çok fazla bir miktar. Ve ben bu alışverişimde ''39 tl ona vericegime kendi istedigim ürünleri alırım'' ı kendime kanıtlamak istedim sanırım biraz da. Sinirim bozuldu cünkü şubat kutusunda marvis diş macunlarının gönderildigini görünce. Bi yandan da sevindim ama lila kutuda gönderilenler satışa sunuluyor çünkü biliyorum. Ben de hemen siparişimi oluşturdum. Ama sadece büyük boyları var. Tarçınlısını ve yaseminlisini çok merak ediyorum ama büyük boyunu almaya cesaret edemedim açıkcası. Ama 25 ml küçük boyları -ki normalde bunlarda satılıyor ama lila kutuda yok- olsaydı hiç düşünmeden alırdım. Dilerim yakın zamanda onlarıda satışa koyarlar. Yetkililere sesleniyorum duyarlar mı sesimi :P 

Marvis'in Whitening Mint olanını tercih ettim ben. Dişleri beyazlaştırıcı özelligi olan yani. Bi süredir diş macunlarında sürekli çıtayı yükselttiğim için bunun beklentimi ne düzeyde karşılıycagını merak ediyorum açıkcası. Ben diş macunu diş macunudur mantıgına inanan biri degilim. Evet hiç yoktan benzerlerdir hemen hemen aynı işlevi görürler ama bazılarının agızda bıraktıgı güzel tadı taze nefesi her diş macunu vermiyor bence. 

Goat's Milk i ise tesadüfen sitede gezinirken gördüm. Keçi sütünden üretiliyormuş oldukça ilginç geldi. Ünlü çantalarında Aslı Omağ'ın da çantasından çıktıgını görünce kadının da cildi pamuk gibi olunca denemek istedim açıkcası. Tüpün üzerinde cilt lekelerine karşı etkilidir yazıyor ama bilemiyorum. 

Toni&Guy Kuru Şampuan ise seçebilecegimiz hediyeler arasında yer alıyordu. Hiç düşünmeden bunu seçtim. Kuru şampuan kullanan birisiyim çünkü. 75 ml lik küçük boyuyla da gayet tatmin edici.

Cyren Keratin&Collagen şampuanını ise lila kutu hediye göndermiş. Elimde baya Cyren'in boyle tüpler halinde şampuanı birikti. Sağolsunlar ama düşünmeleri bile bence gayet hoş.

Tüm bu alışverişim 6 tl lik lilapuanım varmış onu kullanınca 33 tl tuttu. Bide 3 taksit yaptım tadından yenmez kıvama geldi ^.^

Neyazıkki bundan sonra Lila Kutu almayı düşünmüyorum. Dediğim gibi çogu tester ürün için bi hayli yüksek geliyor tutarı bana. O parayla istedigim ürünleri kendim seçerek aldım. Daha karlı oldu. O sürprizi beklemenin tadının bambaşka oldugunu biliyorum elbette almamdaki en büyük sebepte oydu ama böylesi de hoşuma gitti. 


Şimdi Eczane sitelerinin oluşturdugu Kozvi ve Markozi'in kutuları var. Markozi de çok fazla tarihi geçmiş ürün yazısı okudugum için Kozvi'ye bi şans vermek istedim ve ordan da Kozvi Box aldım. Yarın da onun yazısını yazmayı planlıyorum. 

Sormayı düşündüğünüz sorular veya söylemek istediğiniz şeyler varsa lütfen çekinmeyin..


Sevgiler ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder