11 Mart 2014 Salı

Bitenler & Çöpe Gidenler #1



Bugün bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. Aslında bu benim ilk bitenler yazım. Her zaman biriktiremiyorum bitenleri maalesef ama bundan sonra daha dikkatli davranıyorum, saklamaya çalışıyorum onları. Çünkü ben de bitenler yazısını okumayı çok seviyorum diger bloglarda. En saglıklı ürün yorumu orda çıkıyor. Bazen bisüre kullandıgımız ürün iyi gelirken daha sonra gelmemeye başlayabiliyor. Bunu da ancak bitenler yazısında öğrenebiliyoruz. 
Aslında cilt ürünleriyle kozmetik ürünlerini birlikte yazıcaktım ama çok uzun olucaklarını düşündügümden onu yarına saklıyorum.

Hadi başlayalımmmm



1-Avon Care Body Lotion: 400 ml'lik bu vücut sıkılaştırma kremi çok az kalmış içinde. Nezamandan kalma hatırlayamadığım için atıyorum. Ancak oldukça etkisini görmüştüm düzenli kullanım ve masajla. Hala üretilmiyor sanırım hiç görmedik kataloglarda ama görsem alırdım tabii daha küçük boyunu, bitiremiyorum ben bukadar büyük kremleri. Çabuk sıkılıyorum zaten.

2- Down Under Natural's Nude Şampuan: Normal saçlar için güçlendirici şampuanı. Çok seveni var biliyorum ancak ben sevmedim. Kepeğe meğilli saçlarımı inanılmaz kepeklendirdi. Birdaha almam ben.

3- Dove Onarıcı Terapi Renk Koruyucu Şampuanı: Dove'un şampuanlarını pek sevmiyorum açıkcası ama harika kokuyordu. Şampuanlarını genel olarak pek begenmesem de saç kremlerini seviyorum.

4- Watsons Cream Shower Süt ve Ballı Duş Jeli: Bundan önce hindistan cevizlisini kullanmıştım o daha güzeldi sanki. Bunun kokusunu sevsem de temizlemesi hoşuma gitmedi. Fiyatı çok uygun ama bir daha almıycam. Farklı duş jellerini denemeyi seviyorum.

5- Avon Advance Techniques Boyalı Saçlar İçin Onarıcı Maske: İndirim zamanı çok ucuza gelen ve harika iş gören bir maske. Bir daha indirimde gördügümde depolıycam kesinlikle.

6- Nivea Body Kuru Ciltler İçin Vücut Kremi: Aslında kuru bir cilde sahip değilim ancak içindeki Gingko ektresi, shea butter ve e vitaminiyle harika bir nem sagladı cildime. Çok fazla vücuk kremi kullanan biri değilim denemek isediğim başka kremler var ancak alınabilir bir ürün.

7- Doa Kozmetik Çilek Özlü Vücut Losyonu: Doa indiriminden almıştım bu ürünü ama nasıııllll kötü kokuyor nasıllll kötü kokuyor kelimelerle tarif edemem!!! Yapısı su gibi. Gibisi fazla elinize aldıgınızda tamamen su oluyor. Birdaha asla almam neyseki üretilmiyorda sanırım. Doğru karar! Doa'yı seviyorum ancak her ürünü başarılı değil ne yazıkki. 

8- Duru Parfüme Lilyum Özlü Duş Jeli: Çok beğendiğim bir duş jeli oldu. Tam bir lilyum kokuyor. Normalde duştan sonra hiçbir duş jelinin kokusu kalmazken tenimde bunun saatler sonra bile tenimde kokusunu duyuyordum. Gerçekten harikaydı. Ancak bir süre sonra baydı. Banyoda bende genelde 2-3 duş jeli bulunur. Çünkü sürekli aynı kokuyu kullanınca sıkılıyorum. Elimdeki stoklar bitince yeniden alabilirim ama neden olmasın=)

9- Oriflame Grape Antioksidant Peel-off Mask: Organik olduğunu iddia eden peel-of yani soyulabilir maske. Güzel kokuyor ancak bir etkisini gördüğümü söyleyemem. Her soyulabilir maske güzel olmuyor zaten yeniden almam.

10- Çilekli Body Butter: Orkide Hareketi satışı yapan bir arkadasımdan almıştım. Avon oriflame gibi katalogdan sectiğiniz bi sistem. Çok duyulmuş degil. Seda Sayan ve bikac kişi kurmus diye duymuştum ama emin değilim. Bir ara herşeyi çilekli alıyordum ama baygınlık geldi. Güzel bir kremde değildi bir daha almam. 

11- Schwarzkopf Gliss Boyalı Saçlar İçin Sıvı Saç Kremi: Kesinlikle hayatımın ürünüdür. Bittikçe tekrar tekrar aldıgım en sevdiğim sıvı saç kremi bu diyebilirim. Stokçu zihniyetim bunda da devreye girmiş elimde 2 tane daha yedeğim var. Ve bana 1 tanesi oldukça uzun süre gidiyor. En çokta kokusunu seviyorum. Parlaklı verenin kokusundan dolayı kullanamamıştım mesela çok ağır gelmişti. Bunu gerçekten çok seviyorum. Ama bakım yaptıklarına pek inanmıyorum sadece saçımı kolay açmamı sağlıyor.

12- Dermokil Yüz Makyaj Temizleme Sütü: Bir diğer nefret edilesi ürün. Loreal'in makyaj temizleme sütünü almaya gittiğimde görevli kızın bunun ondan daha başarılı olduğunu doğal kil ve omega 3-6 içerdiğini söyleyip nadirde olsa bu hataya kandığım üründür. Nefret nefret edilesi. İnanılmaz yağlı bir his bırakıyor yıkasan bile o histen zor kurtuluyorsun. Şu ürün yüzünden bir daha dermokilin önünden geçmiyorum. 

13- Oriflame Silk & Smooth Body Lotion: Tüy azaltmayı vaad eden ve o konuda hiçbir işe yaramayan vücut kremi. Ben bacaklarıma sürüp bitirdim ama kokusu da hoşuma gitmedi. Bir daha kesinlikle almam.


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder