19 Aralık 2013 Perşembe

Sigma Black Friday Alışverişim Geldi ^.^


Sigma'nın her yıl yaptığı Kasım ayının son haftasındaki Black Friday gününde tüm dünyaya bedava kargo kampanyası var. Bir süredir Sigma'dan alışveriş yapmak istiyordum ama normal zamanda kargo ücreti bana göre pahalı olduğu için Black Friday de ücretsiz kargo yapıcaklarını da bildiğimden sabrettim.
Sabrettim ama içim içimi yiyerek =)) Çünkü bazı blogger arkadaşların fırçalarda bile sorun yaşadığını okuyunca panik oldum haliyle. Tam bişiy mi oldu acaba bu ara gelmiş olması lazımdı postaneyi mi arasam diye dusunurken gün içinde kapı çaldı ve tataaaaaaaaa posta görevlisi paketimi uzatıyor =)) Hemencecik açtım ve ilk görüşte aşık oldum hepsine birden=)))

Sizler için de fotograflamayı ihmal etmedim tabiiki 


Böyle bir kutunun içinde geliyor fırçalar. Hiçbiri zarar görmemişti.





İçerisinden bir sürü broşür çıktı. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz yazısı çıktı 'asıl biz teşekkür ederiz efenim böle güzellikleri ücretsiz kargoyla bizlere ulaştırdığınız için' dedim ben de ^.^ Karton kutunun içinde aldığım fırçalar var. Bir tane de seyahat boyu E25 Blending fırçası=)


Her bir fırçanın ne işe yaradığını hangi amaçla kullanıldığını ve fiyatının yazdığı broşür.


Ve özellikle aldığım fırçaları fotoğrafladım.










Sigma'nın her ay 30$ ve üstü alışverişlerine bir adat seyahat boy fırçalarından hediyeleri oluyor. Benim aldıklarım da 35$ tutunca kasım ayındaki hediyesi olan E25 Blending fırçasını hediye olarak gönderdiler. Çok merak ettigim fırçalardandı haberim vardı ama çok sevindim o ay onun olmasına. E25 Mac'in 217 fırçasına dupe olarak gösteriliyor. Yumuşacık bir fırça. Gerçekten bayıldım. 



Benim aldıklarımsa ilki meşhuuuurr F80 Flat Kabuki fondoten fırçası. Kesinlikle ama kesinlikle kavuşmalıyım dediğim bir fırçaydı bu benim için. Çok merak ediyordum. Oldukça sık kıllıymış. Bloglarda ne kadar okursam okuyayım o hissi ellemeden anlamak mümkün değilmiş. Youtube kanallarını bu yüzden daha çok seviyorum Dokunuşlarından bi nebze daha anlaşılır oluyor. 

Bir diğeri ise oda oldukça popüler olan E35 Tapered Blending fırçası. Bu kadar kıllarının uzun olduğunu bilmiyordum mesela bu fırçanın, fotograflar yanıltıcı oldu benim için. Çok daha önceden ne alıcaklarıma karar verdiğim için tekrar araştırmamıştım. Umarım alışır ve rahat kullanırım.

Sigma E35 te Mac'in 222 fırçasına dupe olarak gösteriliyor. Eğer almak isterseniz haberiniz olsun.


Yukarıdaki fırçaların en küçüğü E25 ortadaki E35 ve en yakında olansa F80
Kargo Amerikan Post'la geliyor. Bu yüzden oldukça hızlıydı. 
28 Kasımda yaptığım alışverişim 16 Aralık Pazartesi günü elimdeydi. 29unda paketimi kargoladılar yani 15-16 gun gibi kısa bir sürede sorunsuzca ulaştılar bana. F80 e kavuştuguma çok seviniyorum özellikle.

Ayrıca ben ödeme sırasında ülkemizdeki kozmetik yasağından kısaca kıçıkırık ingilizcemle bahsettim. Ve üzerine kozmetiğe dair hiçbişiy yazmamalarını rica ettim. Onlarda sagolsun yazmamışlar. 
Pazartesi ulaşan kargomu ancak paylaşabiliyorum havanın erken kararması fotograf kalitesini ciddi anlamda bozuyor ne yazıkki. Son fotograftanda anlaşılacağı üzere.  

Başka alan arkadaşlarda varsa sizinde bu ara ulaşıcak demektir.


PS: Kargom elime ulaşmadan önce de blog satışından harika fırçalar daha aldım=)) Real techniques, Elf, Coastal Scents ve birkaç tane daha. Onlarında yazısını en kısa sürede yazmak istiyorum. Anlıycağınız ben istediğim hemen hemen tüm fırçalara kavuştum. Darısı kavuşamayanların başına=)

Siz Sigma'da en çok hangi fırçaları merak ediyorsunuz peki. Ya da hangilerine sahipsiniz memnunmusunuz? paylaşırsanız çok sevinirim.

Görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Artık bu sene için kasımı beklerim :) okudukça alasım geldi fırçalardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim muhteşem bir yumuşaklıga sahip özellikle F80 =) Cidden anlatılmaz yaşanır o derece=) Almanı tavsiye ederim pişman olmazsın=) Yazısını yazmak istiyorum aslında ama okadar çok şey birikti ki hiçbirini yazamadım:(

      Sil