22 Eylül 2013 Pazar

Eylül 2013 Lila Kutuya Sonunda Kavuştuuumm =)

Herkese Merhabalarrrrr

Lila kutuya uzun zamandır üyeyim ancak kutu satın alamamıştım.. Sistemlerini değiştirmişler çokta iyi etmişler.. Böylece artık isteyen istediği ayı alıyor lila kutunun belirlediği tarihlerde bu alımı gerçekleştirmek şartıyla tabii.. Eğer o ay kutuyu satın almak istiyorsanız kutu satışının açılacağı o gün ve saatte giriyorsunuz lila kutu nun sitesine kapıyorsunuz kutunuzu=)))
 
Daha önce vanilyaclub üyeliğim vardı ancak fiyat artışından hoşlanmayanlardandım ve iptal ettirdim. Hep lila kutuyu merak ediyordum sonunda kavuştum ve sistem değişikliğinden dolayı kutunun iyi olacağını düşünmüştüm yanıltmadı.. Kutu gerçekten harika çıktı. 3 tam boy 5 deneme boy ürün çıktı. Her birine bayıldım ama hele ki bi china glaze oje çıktı ki baaayıııllldımmm=)
 
Geçelim fotoğraflaraa
 
Kutunun rengini biraz açmışlar sanırım bide süetimsi garip bir hissi var kutunun=)


 
 
 
 
Çok heyecanlıydım kutuyu açarken ama her anını fotoğraflamak istedim
 
 
 
 
 
Veeee ürünleerrrrrr
 
 
 
 
 
 
 
Paketin ağırlığından belliydi böyle dolu dolu olduğu zaten=)
 
 
 
Hepsi de denemekten çok memnun olacağım ürünler. 1 tanesine bile keşke bunu göndermeselermiş demedim. Herbirini denemek için sabırsızlanıyorum. Ozonlaştırılmış zeytin yağını da çok merak ediyorum bazı bloglara argan yağı gönderilmiş ben bunun gelmesine daha çok memnun oldum açıkçası.
 
 
 
Ürünleri kullandıkça yazmayı düşünüyorum yazılmayı bekleyen okadar ürün var ki yani umarım ki yazıcam=)
 
Şunun güzelliğine bakarmısınızzzzzzzzzz ben çok beğendim hele ki mavi gelmesine daha bir mutlu oldum =)
 
 


Son olarakta fiyat listesi
 
 
 
 
 
 
Lila kutu kesinlikle amacı doğrultusunda iş yapıyor. Yani kutuların amacı budur düşük ücretle deneyebileceğin kaliteli ve kullanışlı ürünlerin gönderilmesi.
Bu ay lila kutu benden kesinlikle geçer not aldı. Diğer aylarda da mutlaka almak istiyorum
 
 
Eğer sizde bu güzel kutuya ayda 19 tl ye sahip olmak isterseniz tık tık



Siz de benim gibi beğendiniz mi bu ayki kutuyu??


Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder