18 Ağustos 2013 Pazar

Essence Mini Lipgloss Set 04 London Calling İncelemem

Herkese Merhabaaaa

Bugün sizlere bu şirin mi şirin lipglossu tanıtıcam belki almak isteyenler vardır fikir vermek istedim.. Görünüşüne kapılıp aldığım doğrudur. O kadar küçük ve sevimliler ki lipgloss insanı olmadıgım halde almak istedim. Kesinlikle ama kesinlikle çantada taşımalıklar. Tabii ben bavul gibi çantaları kullandığım için yan gözlere koymakta fayda var bulma kolaylığı açısından... 





London teması benim çok hoşuma gitti kabını atmayı düşünmüyorum bu nedenle.. Küçük küpelerim için kullanışlı olucağını düşünüyorum mıknatıslı kapağı sayesinde.. Bu aralar bende zaten sürekli atılabilecek şeyleri değerlendirme durumu başladı=) Sıkıntıdan enteresan şeylerle uğraşmaya başladım.. 



Kapak içerisindeki Londra teması benim gerçekten çok hoşuma gitti.. Lipgloslar gerçekten miminnacık herbiri 2 ml... Benim için yeterli çünkü çok fazla lipglossların yarattığı yapış yapış hissi sevmiyorum.. Ancak şunu söyleyebilirim ki bu ürün beni şaşırttı yapış yapış hissi yok ancak şeffaf olan için aynı seyi söyleyemeyeceğim ne yazık ki.. Çoğu şeffaf lipglosların kaderi bu sanırım.. Ama harika bir parıltısı var biraz yapış yapış olmayı sorun etmeyecekseniz parıl parıl dudaklar hoşunuza gidebilir...






Renkleri gerçekten sizce de çok şirin durmuyor mu? Ama renk verme konusunda çok sey beklemeyin. Pembeler biraz dudağı renklendiriyor hepsi bu..





Pembelerin tonları gerçekten birbirine çok yakın biraz daha fark olmasını isterdim ancak şeker pembesinin renk verişini beğendim.. Diğeri biraz daha gül kurusu renginde sanki... 





Ortadaki şeffaf rengin ne kadar simli oldugunu görüyorsunuz ancak dudakları birbirine değdirdiğinizde hissetmiyorsunuz o simleri. Sahi o histen nefret eden sadece ben miyim?
Kokularına değinmeden edemiycem sanırım çünkü ne koktuklarını bi türlü çözemedim ama vanilya kokusunu çok andırıyor özellikle seffafta daha baskın sanırım.. Pembelerde belli belirsiz...

Fiyatı 8.55

Fiyat&Performans açısından ortalama bir ürün olduğunu söyleyebilirim ama taşıma kolaylığı açısından bence alınmaya değer...

Umarım faydalı olabilmişimdir almayı düşünenler için...


Sevgilerimle...





7 yorum:

  1. Renkleri çok güzel aslında güle güle kullanmalar canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  3. Di mi renkleri çok tatlı teşekkür ederim kokoşcum =)

    @Selda Aaaa hemen geliyorum harika şeyler yapmışsın bi cupcake tarifin var mı bakayım hemen=)))
    benden de çokça sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hemennn alıyorummmm mükkkkeeemeeelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim şimdiden güle güle kullan =)

      Sil
  5. FİYATLARI İNDİRİMLİ Mİ, NORMAL Mİ?

    YanıtlaSil
  6. 2 yil önce almisim ürün muhtemelen hala yoktur ama normal fiyatidir çünkü essence de pek indirim olmuyor. Indirimli aldigimda bunu mutlaka belirtiyorum ben. :)

    YanıtlaSil