22 Temmuz 2013 Pazartesi

Benefit Girl Meets Pearl Aydınlatıcı









Herkese merhabaaaa

Bugun sizlere uzun zamandır kavuşmak istedigim Benefit girl meets pearl aydınlatıcıyı tanıtıcam.. Kendisi harika bir ışıltıya sahip likit bir aydınlatıcı. Ben bir aydınlatıcı hastası olarak gördüğüm her aydınlatıcıyı alma isteğiyle yanıp tutuşuyorum =) Çok fazla çeşit almayı sevdiğimden küçük boyunu tercih etmiştim. Zaten orjinal boyu 12 ml bu küçük şirin ürünümüz 7,5 ml










 Ben gittigidiyordan almıştım bu ürünü oyuzden agzının böyle kapalı olması güven vericiydi benim için...








Yukarıdaki fotoğrafta beyaz gibi çıkmış aslında çok çok hafif bir pembe ve çok ama çok güzel bir şekilde meyvemsi şekerimsi bir kokusu var.. İnsanı baymıyor buram buram kokmuyor.. Yüze yedirildiğinde zaten kokusu da kalmıyor..







Yedirildiğinde ise harika bir altın ışıltısına dönüşüyor.. Özellikle deniz kenarında fotoğraf çekilecekseniz bunun için harika bir ürün oldugunu söyleyebilirim.. Hani şu hepimizin plajda çekilmiş katalog fotograflarına baktığımızda içimizin gittiği '' yaaa bu yüzüne ne sürmüş ki böyle harika parlıyoooo'' dediğimiz fotoğraflar var ya işte aynen öyle bir görüntü veriyor.. Belli belirsiz ama etkisi büyük..

Bu da orjinal boyu.. Sanıyorum ki sephoralarda 99 TL ye satılıyor.. Çok karizmatik bir mekanizması oldugunu itiraf etmeliyim..






* Orjinal boyu google görsellerden





Benim oldukça beğendiğim bir ürün oldu..

Sizin aydınlatıcılarda beğendiğiniz ürünler neler?


Sevgilerimle...




2 yorum:

  1. Sırf ambalajı için bile alınır :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum =))))bence ışıltısıda gerçekten çok ama çok hoş

    YanıtlaSil